Soțul meu îmi spune că totul e ok, atât timp cât nu mă enervez și eu zic nu-ți face griji că nu mă mai enervez. Adevărul e însă că sunt furioasă. Dar e normal și e ok să fiu furioasă. Anormal ar fi să nu mă enervez în condițiile astea.
Dar să începem cu începutul.
În decembrie am făcut o comandă la supermarket-ul on-line pe care l-am și lăudat într-un alt articol al meu și de unde îmi fac cumpărăturile mereu. Pentru cei care nu știu, comenzile la supermarket, oricare ar fi acesta, se fac stabilind o zi și un interval de livrare – de exemlu, 19 decembrie, orele 16-19.
În ziua livrării am primit mail și mesaje cum că produsele sunt pregătite pentru livrare și vor ajunge în intervalul orar stabilit. Le-am așteptam, dar în zadar. Comanda nu a venit și nimeni nu m-a contactat să îmi spună ce s-a întâmplat cu ea. A doua zi de dimineață mi-am verificat contul pentru a vedea dacă e acolo vreo informație. Nu doar că nu era specificată vreo problemă, produsele chiar apăreau ca fiind livrate. Asta în condițiile în care eu nu știam nimic despre ele și mai erau și plătite.
Am sunat în call center. Operatoarea mi-a spus că îi va contacta pe cei de la supermarket și voi fi sunată înapoi. Peste două ore, nimic. Trebuia să plec la cumpărături și nu știam ce sa cumpăr. În comandă erau și produse perisabile. Nu îmi convenea nici să merg să le cumpăr și să mă trezesc apoi că apare comanda și le am în dublu exemplar, nici să nu le cumpar și să mă trezesc apoi că nu vine nici comanda și am frigiderul gol. Prin urmare, am sunat din nou la call center. De data asta operatoare mi-a spus că nu stie nimc, că nu poate să mai trimită încă o sesizare pentru că deja a trimis colega ei una și că nu poate să îmi spună dacă și când vor mai ajunge produsele mele. În aceste condiții, așa cum era și normal, am solicitat anularea comenzii.
După-amiază am mers cu copiii și cu soțul meu la un spectacol și apoi la un târg de Crăciun. Când am ieșit de la spectacol aveam deja două apeluri pierdute și telefonul suna în continuare. Am răspuns. Era curierul care îmi spunea, ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic, că a ajuns cu comanda. Numai că erau vreo trei probleme. Mai întâi că acea comandă fusese anulată de dimineață; apoi că eu deja îmi cumpărasem produsele și n-aveam ce face, de exemplu, cu 6 bidoane cu lapte și, nu în ultimul rând, nu eram acasă. Pentru că nimeni nu mă anunțase cu privire la nimic și pentru că a sta două zile în casă ca să astept o comandă despre care nu știam nimic nu e chiar modalitatea mea preferată de petrecere a timpului liber. I-am spus frumos și în mult mai puține cuvinte că eu nu sunt acasă și că am anulat deja comanda pentru că nu fusese livrată.
Numai că distracția abia acum începe pentru că nici până azi, în urma a trei sesizări oficiale, oamenii nu mi-au înapoiat banii. Aproape că mă simt ca în filme în care se derulează aceeași scenă în mod repetat. Eu fac sesizare, ei îmi cer ibanul prin mail, eu le dau ibanul, ei nimic. Apoi iar fac sesizare, iar îmi cer ibanul… Asta în condițiile în care ei deja aveau contul și în trecut mi-au returnat de zeci de ori bani fară să îmi solicite să le dau contul pe e-mail. Returnările astea vin din diferențele de cântărire sau din situațiile în care nu mai aveau vreun produs pe stoc. Ironia sorții face că fix pe acestă comandă a fost și o astfel de situație. Nu au avut un produs și am primit mail că voi primi banii înapoi și i-am și primit. Pe produsul care nu era în stoc, nu și pe restul produselor pe care le-am plătit, dar nu le-am primit. Ideea e însă că au toate datele mele.
Și nu, lucrurile nu se termină aici. Pe lângă toate aceste aspecte, toate comenzile pe care le-am făcut ulterior la ei au fost cu probleme. La una singură au respectat livrarea planificată. Celelalte au venit ori mai devreme ori mai târziu – cu câteva zile. Noroc cu vremea asta că altfel erau șanse mari să nu mă gasească acasă și mă trezeam cu și mai mulți bani pierduți.
În cazul în care vă întrebați de ce încă mai comand la ei anunț că sunt destul de încăpățânată. Refuz să văd evidentul din toată această situație. Refuz să cred că oamenii ăștia chiar își bat joc și mai ales, refuz să cred că îmi sunt încălcate drepturile – printre altele, banii ar fi trebuit să fie returnați în 14 zile. A trecut mai bine de o lună.
Pentru că însă nu sunt chiar atât de oarbă voi face, în seara asta și o reclamție la OPC și sper să fie rezolvată într-un mod favorabil pentru că, recunosc, dacă lucrurile chiar stau așa cum sunt scrise negru pe alb mai sus, voi fi destul de dezamăgită. În ce lume trăim?…
Sursa foto
https://pixabay.com/ro/fata-semn-de-%C3%AEntrebare-dezorientat-3609901/